El passat dissabte dia 10 de juny, l’equip de tennis del Foment d’Esports de Tona es va proclamar campió de la Copa Comarcal de Tennis en la categoria Bronze. La final es va disputar a les instal·lacions del Club Tennis Torelló, contra l’equip del Club Tennis Voltregà i el resultat va ser de 4-1 favorable al nostre club.


