Ja podeu consultar els horaris de les activitats dirigides, que es començarà a aplicar a partir del dilluns 2 de setembre. Com sempre, cal reserva prèvia. Aforament limitat. 

 
En la mateixa línia que aquesta temporada, continuem oferint activitats molt diverses: pump core, pilates clàssic, bike control, GAC, dansa, aerododance, tonificació, càrdio/tono, funcional i ioga integral. Preu: 3 euros per a socis i 6 per a no socis.
 
Les reserves s’han de fer al telèfon de l’Isaac (623 55 99 51), via WhatsApp (no trucada), a partir del dilluns 26 d’agost. Les reserves es començaran a confirmar a partir de dilluns 2 de setembre al mati.

Pel que fa a la dansa, s’ha de fer la inscripció a la recepció del club (us adjuntem papers  que haureu de presentar amb les vostres dades en el moment de fer la inscripció).

– Documentació per a la inscripció de dansa (PDF)