Ja el tenim aquí, després d’una aturada d’una any a causa de la Covid, torna el IV Gran Torneig Benito Novatiu de pàdel, on s’espera la participació de les millors pales d’Osona i de les comarques veïnes. Enguany, amb un canvi de dates.
El campionat es disputarà del 3 al 10 d’octubre, amb el primer diumenge inclòs. Al quadre masculí i al femení hi haurà tres categories: A, B i C. Premis en metàl·lic a totes elles i welcome pack, amb un lot d’embotits de Casa Tió per a tots els participants i una samarreta de regal.
Tres partits garantits. Us esperem al nostre club. No espereu a fer les vostres inscripcions, tenim places limitades. Som-hi!
Inscripcions fins al 28 de setembre a la recepció o al telèfon del club (93 887 07 01) o directament al Whatsapp de Roger Segalés (646 33 46 55).
Cartell del torneig. Foto: Foment d’Esports
La final masculina de l’última edició del torneig, amb dues de les millors parelles de la comarca. Foto: Foment d’Esports