Foment d’Esports B – CE Solana B: 7-2 (masculí)
Foment d’Esports C – Fòrum Centelles C: 9-0 (masculí)
CE Solana A – Foment d’Esports A: 2-3 (femení)
Pàdel Santa Eugènia B – Foment d’Esports C: 5-0 (femení)
——
Masculí, categoria 4, grup 2 / 3a jornada
Foment d’Esports C – Fòrum Centelles C: 9-0
Jornada rodona per al tercer equip masculí. Victòria contundent contra un rival sempre incòmode, amb alguns bons jugadors, que ens situa líders destacats, després d’alguna petita punxada dels nostres rivals més directes. El Foment C lidera ara la classificació amb 25 punts (de 27 possibles) i ja té el segon classificat, l’Abadessenc, a 6 punts. Millor arrencada impossible.
També s’ha de destacar que avui hi ha hagut alguns canvis de jugadors que no juguen habitualment, que han respost a la perfecció. Hi ha fons d’armari i la plantilla és llarga i competitiva.
Les tres parelles s’han mostrat molt sòlides i solvents, i ni tan sols s’ha cedit un set.
Facundo Sottile-Guillem Perarnau / Martí Álvarez-Xevi Pujols: 6-3 i 6-2
Aleix Pladevall-Oriol Ocaña / Manel Caballero-Lluís Relats: 6-2 i 6-3
Pep Solé-Genís Perarnau / Ito López-Oriol Pujols: 6-2 i 6-2
En Facu i en Guillem s’han mostrat molt sòlids davant d’una parella que els podria haver causat problemes. Foto: Foment d’Esports
L’Aleix i l’Oriol han signat un bon partit. Foto: Foment d’Esports
En Pep i en Genís han estat molt superiors. Foto: Foment d’Esports
——
Masculí, categoria 4, grup 1 / 3a jornada
Foment d’Esports B – CE Solana B: 7-2
Nova victòria del segon equip masculí, que ens manté al capdavant de la classificació empatats amb el Santa Eugènia. No ha estat fàcil.
En Guillem i en Riki han debutat a la competició amb un partit sense massa història. Els del Ripollès han llençat el primer partit i han situat les seves millors parelles de 2 i de 3. Els nostres jugadors han estat molt superiors.
Més complicat ho han tingut en Guillem i en Robert, que han jugat contra la millor parella de la Solana. Ha estat un partit molt disputat, amb punts espectaculars i molt emocionant. La nostra parella se l’ha emportat al final, i després de gairebé dues hores de joc, en un gran tiebreak .
En Francesc i en Jordi s’han trobat amb uns rivals més durs del que semblaven en un principi. Una parella que ha comès molt pocs errors i que han tret de polleguera els nostres jugadors, que s’han mostrat força irregulars.
Guillem Ges-Riki Sitjà / Xavi Porta-David Linares: 6-2 i 6-2
Guillem Tortadès-Robert Salvans / Pol Oriol-Roger Pineda: 6-4, 2-6 i 7-6
Francesc Giné-Jordi Serra / Javier Martín-Artur Elena : 2-6 i 4-6
En Guillem i en Riki han tingut un debut fàcil. Foto: Foment d’Esports
Gran partit d’en Guillem i en Robert, contra una gran parella. Foto: Foment d’Esports
En Jordi i en Francesc no han acabat d’entrar mai en el partit. Foto: Foment d’Esports
———–
Femení, categoria 1 / 3a jornada
CE Solana A – Foment d’Esports A: 2-3
Tres de tres. Continua la ratxa de victòries del primer equip femení. Punts importants davant d’un rival complicat que ens permet continuar en els primers llocs de la classificació, just per sota el CT Vic i el CT Torelló.
L’Iris i la Júlia han aguantat bé l’embranzida de les rivals i s’han acabat emportant un partit més que difícil. Parella consolidada, que continua comptant els seus partits per victòries. Per la seva banda, la Carme i la Marta ho han tingut a tocar, però se’ls hi ha escapat en els punts decisius.
Gisela Pulido-Ana Cros / Iris Carretero-Júlia Señé: 3-6 i 4-6
Mireia Formatgé-Carla Magnet / Carme Fernández-Marta Baranera: 6-3 i 6-4
——–
Femení, categoria 4, grup 2 / 3a jornada
Pàdel Santa Eugènia B – Foment d’Esports C: 5-0
Aquesta no ha estat una bona jornada per al tercer equip femení. El joc estratègic de les de Santa Eugènia ha descol·locat les nostres jugadores, que no l’han sabut respondre.
Les nostres jugadores fan autocrítica, però es mostren optimistes, com sempre: “Hem de ser mes agressives i competitives. Hem de perdre la por al rival. Però com sempre les del C a tope i estem convençudes que ho aconseguirem”. Doncs això, aquesta és l’actitud.
Anna Solé-Dolors Masanes / Gemma Marengo-Cristina Arola: 7-6 i 6-1
Erica Gost-Laia Comes / Marta Sitjar-Cristina Font: 6-0 i 6-0
Les jugadores del C, sempre positives. Foto: Foment d’Esports
Foto de família amb els dos equips. Foto: Foment d’Esports
Les nostres jugadores s’han desplaçat avui a Santa Eugènia de Berga. Foto: Foment d’Esports
La Gemma i la Cristina no han rematat el primer set i ho han pagat car. Foto: Foment d’Esports
La Marta i la Cristina no han sabut contrarestar l’estratègia de les seves rivals. Foto: Foment d’Esports