Femení:
Foment d’Esports B – Club Patí Vic B, 1-1
Masculí:
Club Tennis Manlleu B – Foment d’Esports B, 1-2
——-
Femení, categoria 3 grup A / 4a jornada
Foment d’Esports B – Club Patí Vic B, 1-1
El segon equip continua sumant uns punts que seran molt valuosos, en una categoria molt potent en la que serà difícil mantenir-se. Fàcil per a la Sílvia i la Judit, que no han donat opció a les seves rivals; i bon partit de la Mariona i l’Anna, que han lluitat fins a l’última bola contra una parella molt conjuntada.
Sílvia Riera-Judit Capdevila / Olga Garcia-Ester Masramon: 6-0 i 6-3
Mariona Torner-Anna González / Aurora Aragonés-Ester Bofias: 2-6 i 6-7
La Sílvia i la Judit han tingut un partit plàcid. Foto: Foment d’Esports
La Mariona i l’Anna, abans de començar el partit. Foto: Foment d’Esports
—————-
Masculí, categoria 4 grup B / 5a jornada
Club Tennis Manlleu B – Foment d’Esports B, 1-2
Triomf important del Foment B, contra un equip que és un dels nostres rivals directes, de la mitja taula cap amunt i que ara ja queda a tres punts de la classificació. La jornada ha estat marcada per la pluja, que ha obligat a parar dos partits una estona.
En Pere i en Toni han començat amb dubtes, provocats pel terra humit i les pilotes pesades. Un cop a dins el partit, però, han arrasat la primera parella de Manlleu. També els hi ha costat entrar al Nacho i el Marc, però han estat impecables en els punts importants, els que han tancat el primer set, i llavors tot ha estat més senzill. Pel que fa als Arnaus, sorpresa, ja que s’han trobat la millor parella del Manlleu jugant de número 3. Tracamanyes dels rivals per assegurar algun punt… en fi.
Julio Contreras-Xevi Casacoberta / Pere Pratdesaba-Toni López: 1-6 i 1-6
Rafa Gallardo-Arnau Rovira / Ignasi Rovira-Marc Molas: 5-7 i 2-6
Jordi Mayenco-Pep Madrid / Arnau Vilaregut-Arnau Álvarez: 6-0 i 6-0

El segon equip al complet, a Manlleu Foto: Foment d’Esports

