Tot allò que és bo s’acaba! I en el tennis, passa exactament el mateix.

Després d’una setmana amb un nivell altíssim, aquest dissabte s’ha disputat la final del campionat Obert, amb victòria de Pol Pitarch davant de Sergi Granero. Moltes felicitats als dos pel gran torneig que ens han ofert.
 
El partit decisiu ha tingut un final inesperat. Amb una igualtat màxima, just abans d’acabar el primer set, el canell d’en Sergi, que anava guanyant per 5-4, ha dit prou i s’ha hagut de retirar. Esperem que no sigui res.
 
Gran torneig i millor organització per part d’en Blaki i en Sergi, tal com ha fet constar el president del club, Ramon Varela, en el seu discurs en el lliurament de premis. I moltes gràcies al nombrós públic que durant tota la setmana ens ha acompanyat i ha pogut gaudir de partits espectaculars. 

 



Un dels primers partits del campionat. Foto: Foment d’Esports


Un dels partits de semifinals. Foto: Foment d’Esports