Lluc Mir ha repetit victòria a la tercera edició de l’Open de tennis Primavera, en imposar-se a Víctor Casadevall per 6-3 i 7-5, en una final molt emocionant i de gran nivell, que s’ha jugat aquest divendres a la tarda a les instal•lacions del Foment d’Esports.
Les dues passades edicions de l’Open van tenir els mateixos protagonistes a la final: en la primera va guanyar Casadevall, i l’any passat, Mir.
Just abans, s’ha jugat la final de consolació. Adrià Puntí ha mostrat un tennis exquisit i s’ha imposat de manera clara a Berto Morillas, per 6-1 i 6-1.
El torneig ha repartit 200€ en premis i paneres de fruita tant per als guanyadors com finalistes, dels quadres gran i consolació. Molt ambient a les finals, amb molt de públic a la graderia.
A la competició, que s’ha disputat durant tota aquesta setmana, hi han participat 30 jugadors, que ens han ofert una setmana de gran tennis. Moltes felicitats a tots ells, i en especial als guanyadors i finalistes. Us esperem l’any que ve…!

