Dimarts, 16 de setembre, comença la dansa infantil. Aquest dia i dijous es farà una jornada de portes obertes, on tothom qui vulgui podrar provar-ho de manera gratuïta i així també es facilitarà que es facin els grups per nivells. 

Les edats i els horaris de la dansa infantil són els següents (tot i que hi poden haver encara alguns canvis):
– Dimarts 17:15 (3-5 anys)
– Dimarts 18:15 (5-8 anys)
– Dijous 17:15 (9-14 anys)
Per altra banda, recordeu que podeu consultar la graella amb totes les activitats dirigides. Inscripcions obertes a recepció o trucant al telèfon 93 887 07 01. Places limitades.
 
La temporada es presenta plena de novetats. Primer, estrenem tres activitats -aerodance, cardio box i tonificació-, que completaran les habituals de pump core, bike control, running, pilates o GAC, entre d’altres. Segon, tenim nova monitora, la Cristina Pujol, que s’incorporarà a l’equip format per l’Isaac i la Laia, que continuarà amb la dansa.