El Foment d’Esports ha tancat la piscina aquest diumenge, 15 de setembre, després de tres mesos d’obertura i una gran afluència d’usuaris. Esperem que l’hagueu gaudit d’allò més. Ara, fins l’any que ve!

 

Amb el tancament de la piscina, també recuperem els horaris d’abans de l’estiu, que queden de la següent manera:
 
Oficina
– De dilluns a divendres, de 8 a 22.30 h.
– Caps de setmana i festius, de 9 a 21 h (tancada de 14 a 15 h)
 
Gimnàs i pistes de tennis i pàdel
– De dilluns a divendres, de 8 a 22 h.
– Caps de setmana i festius, de 9 a 20.30 h.
 


La piscina. Foto: Foment d’Esports