El Foment d’Esports ha incorporat Jordi Puig, més conegut com a “Putxe”, al seu equip tècnic i ho ha aprofitat per reestructurar la secció de pàdel. A partir d’ara, l’àrea estarà coordinada de manera consensuada i compartida per Gerard Mancera, que ja fa uns anys que és entrenador de la secció, i pel mateix Putxe.

En Putxe té 46 anys, és de Vic i és una persona de club, que arriba amb la intenció d’establir un vincle estret amb el soci. Ha estat lligat tota la seva vida al món de l’esport, sobretot del futbol i el pàdel. Caràcter, experiència, compromís i treball en equip el defineixen. Benvingut al club!
 


En Gerard i en Putxe, aquest divendres a les instal·lacions del club. Foto: Foment d’Esports