Ja tenim els guanyadors del V Torneig Benito Novatilu, que s’ha disputat aquesta setmana a les instal·lacions del club. Les semifinals i les finals s’han jugat aquest diumenge al matí. Matinal assolellada  i gran afluència de públic.
Galeria de fotos del torneig (a Facebook)

La participació en aquest torneig ha estat molt elevada, amb una vuitantena de parelles, entre les quals algunes de les millors de la comarca i voltants. A les finals s’ha pogut veure un pàdel de gran nivell.
 
El torneig constava de tres categories en el masculí i dues al femení. Els resultats de les finals han estat els següents:

Masculí A. Adrià Costa-Pius Quer / Toni Arumí-David Comella: 6-4 i 6-3
Masculí B. Sergi Bigas-Ferran Sellés / Xavier Mendoza-Ferran Vilaregut: 6-3 i 6-3
Masculí C. Genís Perarnau-Guillem Perarnau / Joan Carles Mayo-Aleix Molera: 6-3 i 6-4
Femení B. Marta Aparicio-Anna Soler / Carme Fernández-Carlota Zendoya: 6-2 i 6-3
Femení C. Sílvia Pla-Mirei Murillo / Anna Villegas-Cristina Villegas: 6-3 i 6-3
Els patrocinadors del torneig, a més de Benito Novatilu, són BigFine, Alumnis Jordi, Intersport Horitzó, pamper n’pet i Ms Grup.
 
———–
TOTS ELS RESULTATS DEL TORNEIG
 
Fase prèvia

Fase final


Un dels primers partits del campionat. Foto: Foment d’Esports