La Lliga de primavera de pàdel, que engeguem aquest any, ha començat aquest dilluns, 23 de març, i finalitzarà el 31 de maig. Rècord d’inscripcions, amb 79 parelles i més de 140 palistes.
En total s’han confeccionat 15 grups: masculí B+ (2), masculí B (3), masculí C (2), femení B+ (1), femení B (2), femení C (2), i mixtes B+, B i C, un cada un. La fase de grups, amb 4-5 partits a cada un d’ells, es disputarà del 23 de març a l’11 de maig, i la fase final, del 12 al 31 de maig.
Welcome pack per a tots els participants i grans premis per als guanyadors i finalistes. Gràcies a Intersport Horitzó, sense el qual aquest torneig no seria possible.

