L’equip de veterans de pàdel ha perdut aquest divendres contra el líder, el CP Vic, per un contundent 0-3. El resultat, però, no reflecteix el que ha passat a les pistes, amb partits molt disputats.   

Els vigatans han vingut amb un equip molt potent per intentar marcar distàncies amb un dels seus perseguidors més immediats. Els nostres jugadors i jugadores han lluitat, han tingut possibilitats però els hi ha faltat aquell punt d’experiència en algunes fases dels partits. 
 
La Montse i la Carme han començat fredes i no s’han acabat d’adaptar al joc que els hi proposaven les rivals. La Teresa i en Jordi han tingut opcions al primer set, que han dominat durant una bona estona. I en Miquel i l’Isma tenien el tercer set a tocar amb una avantatge de 5-3 al segon set, però no ho han acabat d’aprofitar.
 
———- 
Veterans, primera categoria / 7a jornada
Foment d’Esports-Club Patí Vic, 0-3
 
Montse Sández-Carme Fernàndez / Eugènia Sanuy-Marisa Cassany: 2-6 i 3-6
Teresa Bayés-Jordi Compte / Pep Vives-Núria Anglada: 5-7 i 3-6
Miquel Mancera-Ismael Escobar / Josep M. Roma-Francisco Garcia: 3-6 i 5-7
 


La Montse i la Carme no han acabat de trobar el seu joc. Foto: Foment d’Esports


La Teresa i el Jordi s’han trobat amb un jugador masculí molt potent. Foto: Foment d’Esports


En Miquel i l’Isma han tingut a tocar el tercer set. Foto: Foment d’Esports