Osona Wellness A – Foment d’Esports B: 5-0 (femení)
Foment d’Esports A – Club Tennis Sant Hilari A: 7-2 (masculí)

 
———-
Femení, categoria 3, grup 1 / 12a jornada
Osona Wellness A – Foment d’Esports B: 5-0
 
Ensopegada dolorosa del segon equip femení, que perd contra un dels rivals directes i s’allunya de la promoció d’ascens. Partits molt disputats, però, que podrien haver caigut també del nostre costat. Un resultat que, tot i això, no amaga la gran temporada que estan fent les nostres jugadores.
 
El partit de la Montse i la Cristina ha començat igualat, amb un 3-3 al marcador, però les locals s’han desmarcat i han acabat guanyant 6-3. El segon set s’ha mantingut durant bona part la igualtat però un trencament ha marcat el resultat final de 6-4. 
 
Pel que fa a la Marta i la Clara, tot i començar guanyant 4-1 al primer set i jugant un padel sense fissures, les locals s’han posat les piles i han aconseguit remuntar situant el marcador 5-5 per acabar guanyant 7-5 després d’una hora de joc. El segon set ha començat amb la mateixa igualtat, la llàstima és que les nostres jugadores han tingut un punt de set amb 5-4 però no l’han tancat. Tot i ser un partit que es mereixia anar a tres sets s’ho han jugat tot al tiebreak, en el que han perdut 7-5. 
 
Dos partits molt lluitats i disputats on el protagonista ha estat el punt d’or, present en la majoria dels jocs però que s’ha decantat per a les locals.
 
Laura Ballovar-Laia López / Montse Cuní-Cristina Serra: 6-3 i 6-4
Mònica Salguero-Rosana Ortega / Clara Tena-Marta Bach: 7-5 i 7-6

Partit molt igualat, que s’ha trencat en alguns punts decisius. Foto: Foment d’Esports


La Clara i la Marta han disposat d’un punt de set que no han acabat de tancar. Foto: Foment d’Esports
 

———–
Masculí, categoria 1 / 12a jornada
Foment d’Esports A – Club Tennis Sant Hilari A: 7-2
 
En canvi, el primer equip masculí, ja amb tot el peix venut i amb la quarta posició gairebé assegurada, s’ha permès fer alguns canvis a l’alineació. Tot i això, nova victòria que confirma el gran final de temporada que hem fet en el nostre retorn a la categoria d’or.
 
En Roger i en Jordi han patit però han anat de menys a més i s’han imposat amb solvència. La família Morales s’ha mostrat com un mur infranquejable, sense fissures. I els dos Davids han perdut contra uns rivals rocosos, contra els quals s’han deixat pispar el segon set, que guanyaven per 5-2.
 
Roger Segalés-Jordi Ponce / Pol Brugarola-Xavier Miralpeix: 6-7, 6-2 i 6-2
Isaac Morales-Oliver Morales / Àngel Brugarola-Gabi Pereira: 6-4 i 6-3
David Fernández-David Gómez / Jaume Ibáñez-Albert Testart: 3-6 i 5-7
 


En Roger i en Jordi han anat de menys a més. Foto: Foment d’Esports


La família Morales. Si el pare és músic, el fill és ballador. Foto: Foment d’Esports


Els dos Davids han jugat contra uns rivals incòmòdes. Foto: Foment d’Esports