El Foment d’Esports ha recaptat 700 euros en l’americana solidària de pàdel que s’ha celebrat aquest diumenge, 1 de desembre, a les nostres instal·lacions. La totalitat dels diners es destinaran íntegrament als afectats per la DANA del País Valencià.
En el torneig solidari hi ha participat 23 parelles, cada una de les quals ha aportat 24 euros. El club, a més, ha afegit els diners fins arribar als 700 euros.
Bon ambient a les pistes, en una jornada sense massa sol i molta boira. Els participants han pogut gaudir d’un esmorzar de coca amb xocolata i d’un sorteig de material esportiu en finalitzar l’americana.
Els vencedors de l’americana han estat:
– Masculí B: David Fernandez-Gil Grabulosa
– â Masculí C: Arnau Argemí-Pere Argemí
– â Femení B: Mar Mancera-Ariadna Casanovas
– â Femení C: Lia Codinachs- Mariona Torner
Moltes gràcies a tots els participants, Tot Moda Esport, Gastrobar del Foment i Intersport-Horitzó, que han fet possible aquesta iniciativa.

